Klacht: waardeloze service

op 20 maart 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Na 6 weken eindelijk me bank binnen gehad.
De bezorgservice wat vermeld stond op de website was totaal niet wat het was.
De jongens van de bezorg service waren moe en liepen te zuchten want dit was hun laatste adres. Ze lieten de bank vallen waarop 1 van de jongens erg boos werd op de ander.
Ik heb alles zelf moeten uitpakken, in elkaar moeten zetten en heb ook zelf de verpakking moeten weggooien.
Op de website stond anders.
Maargoed de bank was met het uitpakken al flink ingedeukt.
Belachelijk.
Op den duur kreeg de bank nog meer mankementen.
Na contact met de klantenservice heb ik fotos toegestuurd.

Als reactie op de fotos mocht ik een nieuwe bank naar keuze uitzoeken. Dit werd letterlijk zo vermeld.

ik was zeer tevreden dat er zo snel een oplossing was.

uiteindelijk heb ik een nieuwe bank uitgezocht waarop ik als reactie kreeg dat ik het verschil moest betalen, en dat de bank een levertijd had van 9 weken en dat ik zelf bij de bouwmarkt folie moest halen om de bank zelf te verpakken als het word opgehaald.

Dit noem ik totaal geen service en al helemaal geen gewenste oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uiteindelijk moet ik nog veel meer betalen en dat voor een bank die na 9 weken word geleverd.

ik voel me echt belazerd.

Ik wil graag me geld terug of de bankstel naar keuze voor de zelfde aankoop prijs, aangezien het weer een gok is of deze geen mankementen vertoont.

want dan kan ik beter ergens anders een bank kopen waar ik zeker van weet dat het geen miskoop is en waard voor me geld is.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JNL1986