Klacht: Turquoise kleedje annuleren

op 29 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik hoef dat turquoise kleedje niet meer. Begin juni besteld en we zitten nu op eind juni. Het zou binnen 5 a 6 dagen geleverd worden. Nooit iets gezien hier.Ik bestelde veel online, echt bijna alles.

Dat die overige bijna 9 euro ook van die rekening bij jullie
afgaat. Ik heb geen zin dat om 9 uur ´s morgens iemand aan de deur staat, terwijl mijn vriendje die arts is nachtdienst heeft gehad, Dus als jullie het nog willen uitleveren dan graag na 15 uur of na 16 uur. Hij moet natuurlijk wel aan zijn rust komen. Hij is hier niet altijd, maar hij moet wel zijn rust kunnen pakken tijdens Covid.
Het is heel stressvol als je overal wordt ingezet en dan voornamelijk op de IC. Hij draait ook overuren. Als jullie het tijdstip door willen geven aan Postnl en de dag wanneer het bezorgd wordt dan ben ik blij. Hij woont niet permanent bij mij, maar ik woon dicht bij het ziekenhuis en ik ben zelf erg vatbaar voor bacterie- en infectieziektes. Ik ben getest en heb tot op heden geen Corona.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 29 juni 2020 om 15:53 geantwoord

Heeft op 02 juli 2020 om 21:01 geantwoord

Nee,, de bestelling van het turquoise kleedje moet niet geannuleerd worden. Ik heb betaald, die overige 8,99 euro, dus ik moet dat kleedje hebben. Moet dat kleedje uit Turkije komen en niet uit een depot hier uit Nederland? Jullie zitten toch in Zwolle? Ik stuur het niet retour als ik het heb.Ik word momenteel een beetje angstig om online te bestellen. Bij Zalando ging het wel goed. Vrijdag besteld, maandag in huis, ook in het Coronatijdperk, terwijl zij doorgaans een langere levertijd hebben. Die waardebon hoef ik niet; ik wil het kleedje. Ik wilde er nog een paar bestellen, andere, maar ik ben het vertrouwen een beetje kwijt. Als het uit Turkije moet komen dan moet dat ook geen probleem zijn, want er wordt weer gevlogen.Mpet het uit Duitsland komen, iemand met een bestemming, dus voor werk die komt echt de grens over met een vrachtwagen. Mondkapje op bij het halen en gaan met die banaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321