Klacht: Slechte service

op 11 februari 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via OTTO een aantal weken geleden een Adidas trainingsjack besteld. Dit zou eigenlijk maximaal 5 werkdagen duren. In totaal 5 keer met de klantenservice gebeld. De eerste paar keer moest ik nog even geduld hebben. Tijdens het laatste telefoontje geven ze aan dat Post.nl het pakket is kwijtgeraakt. Er wordt een nieuw jack door OTTO besteld. In de bevestiging staat dat er TWEE jacks zijn besteld i.p.v. één. Ik WEER bellen om het te laten corrigeren. Later kom ik erachter dat het pakket naar een andere Post.nl locatie wordt verstuurd dan telefonisch afgesproken. 10 km van mij vandaan !?!?!?
Word ik nu gewoon gepest? Of is de klantenservice gewoon niet nauwkeurig te werk gegaan?
Ik heb hier geen woorden voor.

Gewenste Oplossing:

Ik wil ten eerste het pakket ontvangen op de afgesproken plek.
En een compensatie voor alle telefoontjes, mailtjes en stress.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 februari 2020 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Andrew H.