Klacht: Retour na een maand nog niet verwerkt

op 20 maart 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden iets retour gestuurd, wat nu nog steeds niet verwerkt is!
En dit ondanks meerdere malen tracking info te hebben gegeven.
Ondanks dat er zelf duidelijk op de site staat dat je na 14 dagen contact moet opnemen (beetje krom dat als je dat doet ze vervolgens niks voor je doen)
En ondanks het feit dat de wettelijke retour termijn 14 dagen is.
Ik raar ook iedereen af hier te bestellen en zal dit in de toekomst zelf ook NOOIT meer doen

Gewenste Oplossing:

Als de retour verwerkt wordt en ik vervolgens bij hun uit het systeem gehaald wordt. Ik bestel hier NOOIT meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

3 weken geleden - De klantenservice heeft contact gehad met de klant, excuses aangeboden en uitleg gegeven dat dit niet zo hoort te gaan en dat het in de toekomst niet meer voor mag vallen. Het artikel is vandaag retour geboekt en het te goed wordt zo spoedig mogelijk terug gestort aan de klant.Met vriendelijke groet, Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door DRLaura