Klacht: Order verwijdert

op 28 augustus 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vriezer besteld deze zou binnen 4 weken geleverd worden ik had hem ook al betaald 2 maanden verder nog niets binnen. Na telefonisch contact blijkt mijn betaling niet gevonden te zijn en de bestelling geannuleerd. Ik kan alleen via mail opheldering vragen deze afdeling heeft blijkbaar geen telefoon. Vreemd vind ik dat Otto geen verschil in haar administratie heeft want waar is mijn betaling naar toe gegaan …..

Gewenste Oplossing:

Levering vriezer of terugbetaling en compensatie voor schade en werk wat ik er mee heb. Ik moet maar mailen en Bellen en bewijzen sturen terwijl ook iemand direct kan checken op de bank of ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 28 augustus 2019 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van OTTO

2 maanden geleden - OTTO heeft de klant een e-mail gestuurd dat de levering van de vriezer vertraagd is naar ca. 3 weken, hier zijn excuses voor aangeboden. Wij hebben de klant wederom verzocht de juiste gegevens aan ons toe te sturen zodat de vriezer naar het juiste adres verzonden kan worden.

Heeft op 04 september 2019 om 10:34 geantwoord

Gisteren telefonisch contact gehad ik zou binnen enkele dagen terug gebeld worden. De medewerker die mij daar te woord stond heeft mij niet om adresgegevens gevraagd en excuses al helemaal niet ontvangen. Graag ontvang ik van u bewijs van toezenden van deze mail...

Alle klachten die gemeld zijn door Nine123