Klacht: Mensen doe geen bestelling bij Otto

op 15 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het coronavirus deed ik een bestelling bij Otto voor een bankje. Ik heb dat geannulleerd, voordat het geleverd werd, maar die 14,95 euro aan het ophalen van mijn bank hebben ze nooit terugbetaald.

Nu wordt er een vloerkleedje weer niet uitgeleverd.

Gewenste Oplossing:

De kosten van 14,95 euro moeten afgetrokken van dat kleedje wat ik heb besteld. Het kleedje heb ik nog steeds niet! Bedankt, Klacht.nl. Mijn NAW-gegevens moge jullie doorgeven, maar ze moeten mij niet voor 14.00 uur belllen. Liever even mailen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 15 juni 2020 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste, We hebben de klant een mail gestuurd met de uitleg waarom het artikel nog niet geleverd is. Dit is op 12.06.2020 ook telefonisch uit gelegd aan de klant.
De €14,95 heb ik voor de klant ook in mindering gebracht ,en dit wordt verrekend met het kleedje. Met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321