Klacht: Kapotte rails van kast

op 25 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice sinds mn klachr niet meer bereikbaar per mail en telefonisch. Kast geleverd beneden ipv boven. Bezorgingsdienst weigerde het op plek van bestemming te leggen terwijl klantenservice dit wel gezehd hadden als ook bij het bestellen staat. Rails kapot gebogen gvd hoe dan.

Gewenste Oplossing:

Voor vrijdag de rails bezorgen anders ga ik hogerop. Heeeel woedend op jullie. WAARDELOOOOS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 juni 2020 om 08:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 juni 2020 om 12:27 geantwoord

Waardeloze oplossing willen mij nog 4 weken laten wachten?!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mxxxxime