Klacht: incomplete badkamerkast geleverd

op 30 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

mijn badkamermeubel 4-d is geleverd zonder wastafelonderkastje. Na 22 mails en aantal telefoontjes en heel veel beloftes van otto, heb ik nog steeds geen kastje.

Wanneer ik mijn kastje hebt staan

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

1 week geleden - Afdeling back office heeft telefonisch contact gehad met de klant, excuses aangeboden. Klant uitleg gegeven dat de levertijd van het onderkastje 2-4 weken duurt, en als de badkamer in zijn geheel opnieuw besteld wordt dat het sneller in huis is. Klant mag daar het onderkastje uithalen en de volgende dag worden de andere delen opgehaald. Klant was helemaal tevreden.

Reactie van de melder van de klacht Mlkid900-KLACHT

1 week geleden - maandag 22 juni is mijn klacht geplaatst wegens het door Otto niet nakomen van de afspraken. Na het plaatsen van mijn klacht werd ik gebeld door de afd. back office met een passende oplossing. Gelukkig na 25 onbeantwoorde mails en telefonische niet bereikbare klantenservice, eindelijk het meubel zou bezorgd worden. Vandaag vrijdag 26 juni het is zover de koerier is in aantocht. De koerier is de hele dag in aantocht geweest maar heeft niets bij mij afgeleverd en het is inmiddels 23.00 uur. Weer een wanprestatie. Wel een dubbele rekening sturen met een opgelegd bedrag. Weer in Otto teleurgesteld weer een loze belofte van Otto. Met vriendelijke groet, Ellie Teppema 0645042496

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 30 juni 2020 om 14:34 geantwoord