Klacht: Geen levering product, maar ook geen tijd voor mijn klacht bij de klantenservice

op 16 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Op 6 juni heb ik een bestelling gedaan bij Otto voor een headset. Het bedrag is meteen betaald en ook bijgeschreven bij Otto. Ik kreeg wel de melding dat de bestelling is aangemeld, maar daar stopt het bij. Ook op de site is geen beweging te ontdekking in de tijdlijn. Hij blijft op aangemeld staat. Een e-mail uiteindelijk gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Ik krijg zojuist het antwoord dat men bij Otto ook geen tijd heeft om de e-mail te behandelen?!! Waar blijft mijn bestelling?? Ondertussen zijn we 9 dagen verder en niets!

Als de bestelling binnen is binnen twee dagen. Als het zo gaat bij Otto, dan is dit meteen de laatste keer geweest dat ik daar iets bestel.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 16 juni 2020 om 10:24 geantwoord

Heeft op 19 juni 2020 om 10:51 geantwoord

Bestelling is van 13 dagen geleden en andere bedrijven hebben ook 'last' van Corona, maar niet zoals Otto nu beweerd te hebben. Gezien de manier van reageren heb ik eerder het idee dat zij een artikel aanbieden, maar hem niet op voorraad hebben zonder dat te melden en nu bij een ander moeten inkopen? Hoe dan ook: er zit geen enkele beweging in de verwerking van de bestelling.

Reactie van de melder van de klacht kaylie2007

2 weken geleden - Ik begrijp werkelijk niet dat er gemeld wordt dat de klacht is opgelost, want dat is NIET zo. Waarom doen jullie dat klacht.nl? Een reactie van Otto betekent niet automatisch dat de klacht is opgelost! Het is nu zaterdag 20 juni 2020 16:32 uur en zojuist maar weer gecontroleerd: de status is nog steeds hetzelfde. Er zit geen beweging in!

Reactie van de melder van de klacht kaylie2007

1 week geleden - Twee dagen geleden is de bestelling binnengekomen en alleen om die reden is de klacht beëindigd. Wij zullen geen bestellingen meer plaatsen bij Otto.

Alle klachten die gemeld zijn door kaylie2007