Klacht: geen kast geleverd wel betaald

op 25 maart 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Op 4 maart bestel ik 2 verschillende kasten en betaal vooruit.
Na diverse telefoontjes zou 1 kast, 1 week later geleverd worden, echter stond de bezorger de andere dag al op de stoep met de kast.
Die moest ik goed controleren voor het geval er iets mis mee was, Moet je eens proberen met een bezorger die aangeeft dat hij haast heeft.
Maar goed 1 kast was er. De andere kast zou de volgende week bezorgd worden echter geen kast. Ik kreeg een mail dat ik mijn retourbon moest invullen omdat ik de kast retour had gestuurd.
Ik had niets retour gestuurd want ik had die kast niet eens ontvangen.
Dus maar weer gebeld. Nee de kast bleek beschadigd te zijn en daarom was er een retourbon aangemaakt. Communicatie??? Zeker nog nooit van gehoord. Vanmorgen maar weer gebeld waar de kast bleef. nu had ik 2 kasten besteld…??? Hoe Otto erbij komt mij een raadsel. Ik wil gewoon mijn kast die ik op 4 maart al betaald heb.
Nou die kast staat nog steeds in Duitsland in quarantaine ivm het corona virus.
Sorry hoor maar jullie kunnen alles wel onder dat virus schuiven .
Ik heb voor mijn kast betaald en wil hem hebben. Smoesjes over dubbele bestellingen, onderweg zijn vanuit Duitsland. Ik ben er klaar mee.
Als ik naar Duitsland rijd staat die kast hier binnen een dag.
Waar zijn jullie mee bezig???

Als mijn kast er is.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 maart 2020 om 14:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lenieverwijs