Klacht: Geen bestelling geleverd, wel moeten betalen

op 17 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb drie weken geleden iets besteld en daar tot op heden nog niks van ontvangen. De bestelling blijft staan op aangemeld, nog niet ontvangen door POST NL. Bestelling ligt dus nog bij OTTO. De klantenservice van OTTO is niet bereikbaar, zowel telefonisch niet als per mail. Tot mijn verbazing krijg ik wel vandaag een mail dat ik mijn bestelling moet betalen omdat de zichttermijn is verlopen. Ik ga niks betalen zolang er niet geleverd wordt, laat dat duidelijk zijn!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn betaling wordt ingetrokken tot het product geleverd is. Ik ben tevreden als OTTO iets van contact met mij legt over de voortgang van mijn bestelling. Is het kwijt ? Wordt het nog geleverd? Waar ben ik in aan toe ?!?! Laat wat horen aan je klanten. Ook ben ik tevreden met een korting vanwege de nodige ellende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 17 juni 2020 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rachel-