Klacht: Dubbele kosten door 1 niet functionerende bank.

op 17 september 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik hen begin vorig jaar een bank besteld . Deze kreeg ik geleverd zonder poten. Na vele telefoontjes werden deze bezorgd . Helaas braken de poten af, zelfs na een reparatie in huis, bleven de poten breken . Weer een aantal telefoontjes gepleegd . Hoera ik mocht een nieuwe bank uit zoeken. Deze werd weken later geleverd , incompleet. Dus weer bellen…en Tot mijn verbazing zag ik twee banken op mijn rekening staan . Weer gebeld . De oude moest retour . Hier voor een ophaal afspraak gemaakt. Met moeite de bank ingepakt en buiten gezet. Waar bleek, post.nl nam hem niet mee. Pakket was te groot. Weer gebeld. Twee dagen later zou opnieuw post.nl langs komen. Helaas was de oude kapotte bank voor mijn deur weggehaald . Weer Otto gebeld. Nu moest er intern overlegd worden. Dat overleg duurde waarschijnlijk lang want na weken nog niks gehoord. Weer bellen . Ik moest een mail sturen naar de aftersales . Als antwoord op deze mail was dat de bank mijn verantwoordelijk was dus moest ik maar aangifte doen en dit met mijn verzekeraar oplossen . Terwijl zij hun afspraak niet zijn nagekomen om deze op te halen . Inmiddels een retour afspraak gemaakt voor de nieuwe in complete bank. Wat ook moeizaam ging. Deze wordt 9 september op gehaald en ik zou een retour bon ontvangen . Deze niet ontvangen dus vandaag na 1,5 jaar het zoveelste telefoontje gepleegd . Deze mevrouw kende de gang van zaken niet. Twee keer in de wacht gezet . Uiteindelijk was het antwoord. Post.nl komt de bank halen en ik moest maar om een handtekening vragen. Nou de bank gaat maandag alleen mee met een track en tracé code.. En ik mag hopen dat het bedrag van deze bank wel wordt verrekend .

Als de bank die nu nog in mijn huis staat opgehaald wordt en verrekend. Dat het bedrag van de oude bank die is verdwenen gesplitst wordt .En ern terecht excuses !!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 17 september 2019 om 10:53 geantwoord