Klacht: Bezorging dubbel geleverd en dubbel gefactureerd

op 26 augustus 2019 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Bij deze wil ik wederom een klacht indienen over Otto. Na weken lang gewacht te hebben, ongelooflijk veel telefoontjes naar Otto is eindelijk mijn bestelling geleverd. Nu heeft 1 van de medewerkers blijkbaar mijn bestelling dubbel besteld. Waardoor mijn factuurbedrag verdubbeld is! Wederom alweer heel veel contact gehad met Otto. Mijn bestelling zou geannuleerd worden en mijn factuurbedrag gehalveerd. Wederom houden de medewerkers zich niet aan de afspraken. Vandaag terwijl ik niet thuis was is mijn bestelling gewoon geleverd, maar bij de buren. Nu moet ik zelf maar een oplossing vinden om de pakketten op te halen (alleen tijdens kantooruren op te halen) Mijn vriend werk dan.. en ben zelf hoog zwanger.

De pakketten moeten opgehaald worden waar deze gebracht zijn. Nu word er van hun probleem mijn probleem gemaakt. En mijn factuur bedrag moet gehalveerd worden, aangezien ik geen dubbele artikelen wil!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 26 augustus 2019 om 14:41 geantwoord

Heeft op 26 augustus 2019 om 14:53 geantwoord

Ik ben tevreden als er geen bestelling meer komt!!!!! ik heb al een tv meubel en salon tafel geleverd gekregen. Deze komt nu dus voor de derde keer?! Omdat de medewerkers van Otto dit 2x extra hebben besteld?! Van die ene keer die nu opgehaald is wist ik... maar nu krijg ik weer een bericht dat er pakketen worden geleverd ? Die zonder mijn toestemming besteld zijn!!!
Ik ben ook verhuist dus die pakketten moeten mee terug !! ben het nu spuugzat ik ben al 7 weken verder en oneindig veel telefoontjes gepleegd

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca92