Klacht: Bankstel wordt niet geleverd

op 23 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

27 maart hebben we een bankstel besteld en betaald bij Otto, helaas is de bestelling tot op heden nog altijd niet geleverd. Dat is nu dus 12 weken. 23 mei zou de bestelling geleverd worden, maar nu, dan 4 weken later, hebben we nog altijd geen bankstel in huis. Talloze keren met de klantenservice gebeld (vaak meer dan 20 minuten in de wacht gehangen) voor een onbevredigend antwoord: fout ligt bij vervoersbedrijf. Maar daar hebben we als klant toch niets aan? Er zou anderhalve week geleden een intern onderzoek gestart zijn. Met de belofte binnen enkele dagen weer contact met ons op te nemen hoe of wat. Het laat zich al raden, dat we in tussen tijd zelf weer hebben moeten bellen en nog altijd is er geen oplossing, of duidelijkheid waar de bestelling überhaupt is en wanneer en of deze nog geleverd zal worden. We worden hier behoorlijk moedeloos van!

We geven het nog 1 week. Voor zaterdag 27 juni moet de bestelling geleverd zijn, anders annuleren we de boel!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 23 juni 2020 om 14:37 geantwoord

De afdeling klantenservice heeft zowel met de klant als met de vervoerder contact opgenomen. Een deel van de bestelling blijkt door een sorteerfout van de vervoerder op een verkeerde locatie terecht te zijn gekomen. Hiervoor is een onderzoek opgestart. Het andere gedeelte van de bestelling wordt morgen, 24-06-2020, afgeleverd bij de klant. Voorzichtshalve is het ontbrekende deel opnieuw in bestelling geplaatst. De klantenservice blijft het vervolg van het onderzoek nauwlettend volgen. Tevens zal de klant hiervan op de hoogte worden gehouden.

met vriendelijk groet,

Klantenservice
OTTO

Heeft op 24 juni 2020 om 12:56 geantwoord

Het leek een hele goede en fijne oplossing, wat ons geboden werd na een prettig telefonisch contact met OTTO. Het grootste gedeelte van het bankstel zou vandaag geleverd worden (m.u.v. 1 drietzitsbank die manco blijkt te zijn), we kregen dan ook snel een bevestiging per mail van het vervoersbedrijf Dynalogic dat de bestelling vandaag geleverd zou worden en vannacht het bericht dat dat tussen 12:50 tot 15:50 uur zou worden.
Om 11:30 uur keken we voor de zekerheid nog eens en helaas....de bestelling stond weer op ontvangen door Dynalogic, maar niet meer in uitlevering. Dynalogic geeft, nadat we zelf contact hebben opgenomen, aan dat Otto de bestelling heeft geannuleerd waar dus niets van klopt.
Helaas zitten we dus nog altijd zonder bankstel en is het maar af te wachten of deze ooit nog geleverd gaat worden.
Daarbij zijn we weer thuisgebleven voor niets en is de woonkamer verbouwd om plaats te maken voor de bank, heel erg jammer dit!
Inmiddels wel OTTO al gebeld, maar echt een oplossing is er nog altijd niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Galaxy42