Klacht: 5 maanden retour, nog niet verwerkt!

op 11 oktober 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

In Mei kleding besteld via achteraf betalen, laat aangekomen maar dat terzijde. Dag later geretourneerd, na diverse keren gebelt te hebben zou het retour verwerkt worden. Is niet gebeurt. Vandaag 5 maanden later is dit nog steeds niet gebeurt. Ook heb ik een verklaring van vermissing verstuurd naar Otto, maar kon het nog niet retour verwerkt worden.

Graag de order alsnog retour verwerken en order afsluiten.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 oktober 2018 om 14:15 geantwoord

Eerder vandaag is er contact opgenomen met de heer Aslan over de leveringen die niet retour verwerkt zouden zijn. Wij hebben aangegeven dat de verstuurde retourbewijzen niet overeen komen met de artikelen en dat zolang wij geen bewijs van retour hebben de artikelen niet retour verwerkt zullen worden. Klant is via de mail op de hoogte gebracht.

OTTO
Aftersales

Heeft op 11 oktober 2018 om 15:18 geantwoord

Kan ik het openstaande bedrag minus de boeten in termijnen aflossen?

Reactie van de melder van de klacht OTTO KLACHT

5 dagen geleden - Zouden jullie via de mail contact op willen nemen met mij ivm betalen van het bedrag? Telefonisch heb ik aangegeven dat ik het oorspronkelijke bedrag in termijnen zou willen afbetalen. Het bedrag zou aan het begin 'bevroren' worden tot dat ik het juiste retourbewijs gevonden had, hier is toen alsnog rente op gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OTTO KLACHT