Klacht: Ordernummer 60005627

op 10 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik heb voor de Kerstvakantie bepaalde artikelen terug gestuurd.Artikelnr 3511 WalkFit Platinum Actieprijs
Artikelnr 3521 Chrono Watch rood
Misschien spijtig voor het ongemaak.
Mijn vriendin die ook de zolen wilde proberen kreeg het antwoord van hare specialist het niet aan te raden was om deze zolen te dragen.Hiermee heb ik ook deze artikelen waarvan een bewijs van bevestiging heb terug gestuurd.U stuurd mij een herinnering om nog 54,90 euro te betalen wetende dat ik 10 euro Administratiekosten herinnering heb betaald
Sorry hoor,ik heb de artikelen met verzend kosten die ik heb behouden betaald.

Gewenste Oplossing:

Geen herinneringen voor betalingen te sturen.
Wat betrefd mijn mening geven!!!sorry momenteel kan ik geen mening geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 10 januari 2014 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met de klant en de klacht telefonisch behandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dehairsd