Klacht: order

op 20 september 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

VanDijk

Heeft op 20 september 2016 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sertaj Singh,

Bedankt voor je reactie.
Volgens onze gegevens hebben de 2 Engelse boeken gewoon in je pakket gezeten. In je telefonische reactie heb je aangegeven de boeken niet te hebben ontvangen. Wij hebben daarom de boeken opnieuw in bestelling genomen en wij gaan ervan uit dat de boeken nog deze week bij je afgeleverd worden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sertaj