Klacht: order

op 20 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb nog steeds twee boeken niet binnengekregen. ik zovaak proberen te bellen maar ik sta langer dan een uur in de wacht en mijn mail word niet beantwoord.
ik loop nu door van dijk een achterstand in mijn opleiding.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden al ik mijn boeken binnen heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 september 2016 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sertaj Singh,

Bedankt voor je reactie.
Volgens onze gegevens hebben de 2 Engelse boeken gewoon in je pakket gezeten. In je telefonische reactie heb je aangegeven de boeken niet te hebben ontvangen. Wij hebben daarom de boeken opnieuw in bestelling genomen en wij gaan ervan uit dat de boeken nog deze week bij je afgeleverd worden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sertaj