Klacht: Order nog niet binnen

op 12 april 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Op 4 april mijn abbonement verlengd via Belsimpel. Voor 23.30 uur besteld de volgende dag in huis. Nou ik wacht nog steeds!!! Krijg vanuit Belsimpel alleen maar te horen Vodafone is er mee bezig heb nog even geduld. Krijg je vervolgens een mail, het kan 1 á 2 werkdagen, nou die inmiddels al lang verstreken en nog steeds niets. Weer gebeld met de klantenservice ja nee heb nog even geduld! Hoe lang moet ik nog wachten???? TOP Services van Belsimpel, nou zo simpel is het niet!

Als ik morgen mijn telefoon in huis heb met daarbij een compensatie!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 02 mei 2016 om 09:27 geantwoord

Heeft op 03 mei 2016 om 12:30 geantwoord

Donderdag een bevestiging gekregen dat ze het hoesje wat ik uit mocht zoeken hadden opgestuurd. Nu nog steeds niets binnen.

Bericht van belsimpel.nl

7 maanden geleden - Beste Klant, Inmiddels is het aankoopbedrag van het hoesje gecrediteerd. Graag horen wij of u tevreden bent hiermee. Met vriendelijke groet, Belsimpel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door efranken