Klacht: Order niet ontvangen en mijn account is verwijderd

op 18 december 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kleren besteld op 15 december en betaald via ideal. Ik heb geen confirmation gehad via email. Ik heb boohoo een email gestuurd, hun zien geen order van mij. Ik heb een bijlage gestuurd in email waarin hun kunnen zien dat betalings is afgeschreven van mijn bankrekening. En nu hebben ze mijn account verwijderd dus kan me niet meer op hun site inloggen.

Gewenste Oplossing:

Ben teleurgesteld in boohoo. Wil zo spoedig mogelijk mijn bestelling og mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luella1983