Klacht: Order niet ontvangen

op 27 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn ordent 1607031118556995 van 3/7 heb ik tot nu nog steeds niet ontvangen. Op 3/8 maakte ik een ticket aan en kreeg ik als reactie dat er gewoon vertraging was. Nu staat er dat ze op 27/7 wouden,leveren maar het adres niet correct was. Raar toch? En zelfs dan….jullie hebben mijn mail en gsm nr….contacteer mij dan! En vooral als ik jullie contacteer geef dan correctie info

Ik moet mijn bestelling ontvangen voor 3/9 zonder heb ik ze niet meer nodig en mag ze geannuleerd en terugbetaald worden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 augustus 2016 om 19:20 geantwoord

Beste Dorien Vandeperre,

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt. Houdt u er rekening mee dat we deze service in dit geval meestal niet aan de klanten aanbieden. Maar we maken deze keer speciaal voor u een uitzondering, omdat we waarde hechten aan klanttevredenheid. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen.

De terugbetaling zal 23.44 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Leon
lightinthebox.com