Klacht: Order annuleren geweigerd

op 26 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Klacht! 3 weken geleden stoelen besteld, krijg ik vandaag een mail dat het nog 1 tot 2 weken gaat duren.
Ik ga aanstaand weekend verhuizen, dus ik de klantenservice gebeld zojuist, enige wat ze voor me konden doen is:

1 Pakket laten weigeren door nieuwe bewoner
2 Pakket aan laten pakken door nieuwe bewoner

1 ik weet niet wie de nieuwe bewoner is
2 hoe krijg ik mijn stoelen dan, ik mag maar hopen dat de nieuwe bewoner contact met me opneemt, indien ja volgend probleem, ik heb geen auto, hoe krijg ik de stoelen op mijn nieuwe adres?!

Ik wil graag mijn geld terug.
Was geen optie omdat het pakket al bij PostNL ligt..

Dus ik mag maar hopen dat de nieuwe bewoner het pakket weigert, zo niet ben ik mijn geld en mijn stoelen kwijt als de nieuwe bewoner besluit om het te houden verkopen geen contact met me op te nemen.

Klantenservice kon mij niet doorverbinden met iemand van klachten, toen ik opnieuw belde en voor de optie klacht koos werd de verbinding meerdere malen verbroken omdat het te druk is.

Wat een slechte service dit, ik verwacht dat de bestelling geannuleerd wordt zoals is toegestaan conform het herroepingsrecht en dat ik mijn geld terug krijg.

Ik bestel de stoelen wel ergens anders als ik zo slecht geholpen wordt.
Ik heb het recht om een order te annuleren.

Geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniemanoniem9876