Klacht: casino weigert uit te betalenid goed te keuren

op 19 november 2018 over Oranjecasino.com in de categorie Casino/entertainment

Een tijdje geleden had ik een online aanbieding gezien met intressante welkomst bonus bij een online casino. het casino is: www.oranjecasino.com. ik was lid geworden. en had 100 euro gestort. al snel had ik leuke winst gemaakt. ik stond op 286 euro.

opeens blokkeerde het casino mijn account. ze zeiden dat ik id moest laten zien. dus ik had mijn id kaart geupload. werd het afgekeurd. nog maar keer overnieuw kopie gemaakt en geupload. de hele tijd komen ze met smoesjes. de ene keer zeggen ze het moet een foto zijn geen scan, dan is het weer dat ze zeggen dat er geen kleur op mijn id staat terwijl dat gewoon wel zo is. dan is de resolutie weer niet goed. ik heb nu wel 20 keer dingen geupload elke keer wijzen ze het af. ik volg gewoon de richtlijnen van de overheid.

elke keer als ik de helpdesk benader komen ze met een ander excuus. nu ben ik dus 286 euro kwijt.

mijn accoount hebben ze inmiddels geblokkeerd zodat ik niet meer kan inloggen of bij de support chat kan komen.

Ik ben nu dus 286 euro kwijt en het casino reageert niet op emails.
casino heeft nu dus 286 euro gestolen.

inmiddels liggen er klachten bij MGA (malta gaming authority), en de Autoriteit persoons gegevens.

Ik wil mijn geld terug gestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oranjecasino.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door taomacuzuh