Klacht: Opzettelijk klanten bedonderen en meer laten betalen op aangeven van de baas

op 02 augustus 2016 over New York Pizza in de categorie Horeca

Al jaren klant bij new york pizza en meestal is het wel lekker en soms niet en als je dat doorgeeft wordt er meestal wel iets mee gedaan. Al jaren lang is op dinsdag de actie dat de pizza\’s 5 euro zijn en er een bodemtoeslag geldt voor de grotere maten of delicatesse pizza\’s en bij de vestiging in Hoogvliet hier al vaker gebruik van gemaakt. 2 maanden geleden mijn vriendin gevraagd een pizza mee te nemen op een dinsdag van 30cm en werd er de normale prijs gevraagd, na betaald te hebben bericht van mijn vriendin gehad dat ze in de vestiging aangeven dat dat helemaal niet bestaat en dat er alleen een actie is voor de pizza van 25cm ondanks dat ze in de vestiging de internetpagina aan het personeel laat zien dat er wel degelijk een optie is tot een andere bodem met een bodemtoeslag. Vandaag zelf een pizza gehaald en een 30cm pizza besteld en moest het normale tarief betalen, ik aangegeven dat die prijs niet klopt en dat er een bodemtoeslag berekend dient te worden en het meisje achter de kassa zegt: klopt dan wordt het 7.50. Op mijn vraag waarom ze een hoger tarief berekend wetende dat het niet klopt krijg ik het antwoord dat dat moet van de baas. Op mijn vraag of ze dus aan iedere klant een hogere prijs berekenen en dat iedereen die er niet zelf over begint dus meer moet betalen krijg ik wederom de bevestiging dat dit moet van de baas. Dit is opzettelijk je klanten belazeren en waarschijnlijk ook frauderen tegen het beleid van new york pizza zelf hoop ik tenzij alle vestigingen dit doen in opdracht van new york pizza. Ook zeer toevallig dat de pizza\’s op die dagen niet te eten zijn en er bijna niks op zit en je eigenlijk alleen maar deeg zit te eten. Mocht dit landelijk zijn dan licht new york pizza bewust de klanten op en is dit een probleem van de vestiging dan lichten ze daar bewust de klanten op. Advies, haal hier geen pizza\’s meer!

Normaal omgaan met klanten en niet de boel bewust belazeren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dvn22