Klacht: Opzegging wordt niet verwerkt

Klachtbasicfit op 17 september 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Ik probeer al een tijd op te zeggen bij basic fit. Ik ontvang per mail hier zelfs bevestigingen van (automatisch gegenereerd). Alleen blijft er geld afgeschreven worden en is de opzegging niet verwerkt in mijn online omgeving.

Basic fit is per mail, telefonisch of chat niet bereikbaar.

Heel frustrerend.

Gewenste Oplossing:

Opzegging en kwijtschelding van laatste factuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 17 september 2021 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtbasicfit