Klacht: Opzegging wordt maar niet geaccepteers

op 02 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik probeer al maanden op te zeggen. 2 keer contactformulier website gebruikt. Bij geen reactie klachtenformulier ingevuld website. Wederom geen reactie. Mail gestuurd naar Tele2 geen reactie. Mail gestuurd naar Tele2 en hun incassobureau en dan alleen reactie incassobureau dat zij nooit een opzegging hebben ontvangen. Wat kan ik nog doen. Nieuwe provider heeft mij bevestigd dat de opzegging door Tele2 was geaccepteerd. Maar daar val ik nog noet over. Kan me niet voorstellen dat een bedrijf gewoon NIET reageert op mijn verzoeken. Telefonisch wens ik geen contact meer met hun, omdat ik graag op papier wil hebben dat opzegging nu eindelijk geaccepteerd is. Ben nu al vanaf januari bezig.

Als de opzegging rond is en ik eindelijk een retourdoos mag ontvangen. Dan kan ik de spullen netjes terugsturen.

Desnoods mijn opzegging in de mail van 25 maart jl. als einddatum aanhouden. Aangezien ik contactformulieren en klachtenformulieren via de website van Tele2 toch niet kan bewijzen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raqueld13