Klacht: OPZEGGING WEGENS VALSE INFORMATIE

op 18 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in mei werden we benaderd door Tele 2 dat ze graag wouden meedenken over de kosten en we konden ons tv internet/telefoon goedkoper krijgen wat er niet bij werd gezegd was dat het contract dan weer een jaar verlengd zou worden, we hebben ook nergens voor getekend en zeker niet voor contractverlenging wegens de slechte kwaliteit
in augustus was ons contract afgelopen dus wou ik nog even meedelen dat we niet verder gingen, ze gaven me gelijk dat de snelheid ver beneden peil was en dat onder valse voorwendselen een nieuw contract was afgesloten maar dat het contract toch verlengd was en dus pas per mei opzegbaar was
Ik heb de telefonist meegedeeld dat ik het gesprek opnam en hij toegaf dat het geen manier van werken was

Gewenste Oplossing:

als abonnement gestopt is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Geert De Boer

7 dagen geleden - Vandaag weer gebeld met tele2 om zeker te weten dat het beeindigd zou worden, dit kon niet omdat het pas 2 maanden voor beeindiging contract zou kunnen, ik heb het gesprek boos beeindigd en werd 5 minuten later weer terug gebeld met excuses over de gehele gang van zaken, het contract kon nu beeindigd worden, dit is ook al bevestigd per email, dus keurig opgelost door deze mevrouw

Alle klachten die gemeld zijn door Geert De Boer