Klacht: opzegging vervroegd

op 09 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 7 september contact gehad met tele 2 dat ik het contract wil opzeggen per 4 oktober dat kon niet heb 1 mnd opzeg termijn dus 7 oktober ,oke geen probleem krijg ik 8 september mail dat ik per 13 september word afgesloten ivm beeindeging contract
ik gelijk bellen krijg te horen kan niet meer gewijzigd worden zei maken fout maar verdommen het om het op te lossen zit straks dus 25 dagen zonder internet tv en telefoon tot kpn ons aansluit
kreeg ook nog te horen had geen zin in dit gezeur service bij tele2 ver te zoeken

Gewenste Oplossing:

als ze mij gewoon tot 7 oktober aansluiting garanderen zoals op 7 september afgesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heuvel52