Klacht: opzegging niet verwerkt

op 09 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

In juli 2016 heb ik mijn contract opgezegd met ingang van 7 september 2016. Ik heb op 23 juli schrijftelijk bevesting ontvangen. In augustus word ik door kpn gebeld en geef mijn opzegging nogmaals aan. Eind augustus krijg ik een factuur, tot en met 20 september betalen: Deze factuur is voldaan. Op 8 september kom ik erachter dat ik nog internet heb en ik neem contact via de chat met een kpn medewerker ( chat opgeslagen ). Kpn wilt mijn opzegging pas met ingang van 8 oktober 2016 laten ingaan. Ik ga er niet mee akkoord. Via de medewerker een klacht ingediend. Ik wens dat mijn opzegging met ingang van 7 september 2016 ingaat en geen extra factuur ontvangen. Graag wens ik mijn geld terug voor de periode 7 tot en met 20 september 2016.
Het is niet de eerste keer dat ik met de oneerlijke praktijken van kpn meemaak, en ik vind dat kpn ook een mooie excuse brief mag schrijven over het voorval.

Binnen een week mijn opzegging verwerken met ingang van 7 september 2016.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FMO Baudry