Klacht: Opzegging niet goed verwerkt

op 05 juni 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij hadden een 3 in 1 pakket Bij KPN en dit heb ik december 2017 opgezegd via de Ziggo omdat ik hiernaar toe ging overstappen. Op 9 december krijg ik van Ziggo de bevestiging dat de opzegging is gedaan en deze is goedgekeurd. Echter van KPN hoor je niks dus daar heb ik telefonische contact mee gehad en dit aangegeven, volgens de medewerker was het goed binnenkomen en zou het verwerkt worden en een bevestiging vanuit KPN ontvangen. Echter ontvingen wij geen bevestiging en belde ik weer met de zelfde vraag werd nu echt verstuurd. Echter nooit iets ontvangen maar ze bleven wel afschrijven voor diensten die ik niet afnam, dus deze heb ik geweigerd waardoor ze nu besloten hebben mij af te sluiten en een bedrag van 145 te vragen. Zoals ik al aangaf heb ik een bevestiging dat ze akkoord gaan met mijn opzegging dus ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gebruik. en de klanten service is echt geen klanten service!!! Het stukje service kennen ze niet!! Door deze zeer slechte service heb ik ook besloten het abonnement van mijn zoon op te zeggen zodat ik geen enkele dienst meer afneem bij KPN.

Ik ben tevreden als ze stoppen met dreigen dat ik iets moet gaan betalen wat ik heb opgezegd. En dat ik die 145.00 euro ook niet hoef te betalen die ze nu van mij eisen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]l.com