Klacht: Opzegging mislukt

op 02 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In januari heb ik getracht om mijn abonnement op te zeggen bij Tele2, toen gaven zij aan dat mijn telefoonnummer niet bij hun bekend was terwijl ik al 8 maanden lang facturen van ze ontvang met al mijn gegevens. Vervolgens heb ik geprobeerd om in januari op te zeggen. Zij gaven aan dat dit mogelijk was. In april bel ik terug om erachter te komen wanneer mijn abonnement verlopen is. Krijg ik vervolgens te horen dat hij nog loopt en ik via de mail moet opzeggen. Op 8 april heb ik mijn opzegging gemaild en tot op heden heb ik geen gepaste reactie ontvangen. Buitenom dat ik op 18 april een reactie heb gekregen waarin vermeld word dat zij bezig zijn met het verwerken van mijn opzegging. Terwijl ik vorig jaar een opzegging per mail had gedaan en toen kreeg ik binnen 24 uur een reactie.

Ik zou graag mijn abonnement met terugwerkende kracht willen opzeggen, omdat ik sinds januari met jullie bezig en een opzegtermijn van 3 maanden heb, dus dit houdt in dat ik nog 3 maanden onnodige kosten moet betalen terwijl ik dit al sinds november doe(omdat toen mijn abonnement verliep)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door desmondboateng