Klacht: opzegging kpn internet door telfort niet nagekomen

op 29 april 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 24 maart zit ik dus met mijn internet bij telfort maar krijg nog steeds de rekening van kpn erbij omdat deze naar nu is gebleken niet door telfort is opgezegd.
Toen ik mij aangemeld heb bij telfort heb ik op de site toch duidelijk aangeklikt dat ik de afhandeling van de opzegging van kpn aan hun wil overlaten wat is niet gebeurt is.
Op mijn mail naar telfort werd gereageerd met de mededeling dat ze niets voor mij kunnen betekenen nou dan voel ik mij dus genaaid om het maar netjes te zeggen.
Ze wijzen er ook nog op dat als ik nog internet bij een ander heb ik dat zelf maar moet opzeggen maar dit is toch onzin als je hebt aangegeven dat zij de overstap moeten regelen.

Gewenste Oplossing:

Lijkt me duidelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cobivk