Klacht: opzegging foxsport

op 30 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Op 19 mei om 16:57 uur heb ik driekwartier aan de telefoon gezeten om een storing te melden en mijn Fox Sport abonnement op te zeggen. Dit zou volgens de telefoniste succesvol gelukt zijn. Maandag 23 mei kwam de monteur langs om ons probleem te verhelpen. Hij heeft contact toen gehad met Telfort om producten te bestellen. Ik vroeg hem hoe het kon dat Fox Sport nog beschikbaar was want ik het reeds opgezegd had. De monteur gaf aan dat dit niet hoorde en heeft die dag wederom aangegeven bij Telfort dat deze reeds was opgezegd. Telfort gaf aan dat er wellicht iets fout gegaan was maar dat het nu in orde moest zijn. Op maandag 30 mei wederom contact gehad met Telfort ivm opzegging Fox Sport. Gesproken met Jordy Zandink. Ik gaf aan dat ik al bijna twee weken bezig ben Fox Sport op te zeggen. Volgens hem was er niets in de mutaties van het telefoongesprek en de monteur vastgelegd. Omdat het niet terug te vinden is dat ik heb opgezegd krijg ik de abonnement kosten van afgelopen maand niet terug. Ik vind het heel frustrerend dat klanten op deze wijze behandeld worden. Ik vroeg Jordy naar de naam van de collega wie mij op 19 mei te woord heeft gestaan en mijn verzoek behandeld heeft. Volgens Jordy wordt dit niet bijgehouden en is het onbekend wie mij te woord heeft gestaan. Ik wil de onnodig gemaakte kosten, te weten 19,95 euro, betreffende het Fox Sport abonnement, terug ontvangen. De monteur die bij mij is geweest kan benaderd worden en het telefoongesprek van 19 mei kan teruggeluisterd worden. Ik hoop dat ik nu een keer serieus genomen wordt en er een passende oplossing komt.

Ik wil de onnodig gemaakte kosten, te weten 19,95 euro, betreffende het Fox Sport abonnement, terug ontvangen. Tevens wil ik de gemaakte kosten en belminuten terug ontvangen. 19 mei heb ik 37 minuten aan de telefoon gezeten en 30 mei 15 minuten. Ik heb hierbij 1,00 euro aan telefoonkosten gemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patriciavdhoek1988.......