Klacht: opzegging contributie

op 10 oktober 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al eerder een mail gestuurd voor opzegging en ook telefonisch via de 0900 lijn opgezegd. Ondanks deze pogingen blijft men proberen het bedrag te incasseren. Nu nogmaals proberen middels een klacht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen abonnee meer ben en dus niet meer via automatische incasso toch verrast wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

2 maanden geleden - Beste heer De Jong, Wij hebben u enkele keren getracht te bellen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Wij zouden graag samen met u een oplossing vinden voor uw klacht. Zou u kunnen aangeven op welk moment wij u hiervoor het beste kunnen bellen? Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bill57