Klacht: Opzegging contract is onvindbaar (gemaakt?)

op 05 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 02-08-2016 heb ik mijn contract met het opzeggingsformulier op de website van KPN opgezegd. KPN reageert hier telefonisch op door mij op 06-08-2016 om 13.37 uur te bellen. De opzegging wordt aanvaard en het contract zou per 02-09-2016 beëindigd worden. Omdat ik tot nu toe niets meer hoorde van KPN heb ik vandaag 05-09-2016 geïnformeerd naar de beëindiging van het contract. KPN beweert nu helemaal niets te kunnen vinden over een opzegging en een telefoongesprek daarover. De opzegging is volgens KPN niet gedaan en nu kan het contract pas 05-10-2016 beëindigd worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de telefonisch toegezegde beëindiging per 02-09-2016 alsnog uitgevoerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thvanunen