Klacht: Opzegging contact met klantenservice onmogelijk

op 05 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Per 08-03-2018 loopt mijn contract af met NLEX alles in 1. Ik heb besloten niet hun aanbod te accepteren en wil opzeggen. Echter is contact met hun klantenservice onmogelijk. Ze reageren niet en ben ik bang met 2 abonnementen te komen zitten. Aangezien mijn vrouw ziek is, kunnen wij niet zonder internet. En die heb ik afgesloten, echter was de overstapservice van NLEX niet mogelijk naar nieuwe provider. Ondanks afspraak tussen providers.

Bevestiging van beëindiging van abonnement

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 14 februari 2018 om 16:45 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht controleerden wij onze administratie. Hieruit blijkt dat u op 9 februari 2018 een bevestiging ontving per e-mail van de opzegging van uw contract voor Alles-in-1. Het alles-in-1-contract zal worden beëindigd per 8 maart 2018.

Wij gaan er om die reden vanuit dat uw klacht is opgelost. Is dit niet het geval? Dan horen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door perrob