Klacht: Opzegging als niet willen bevestigen door Tele2

op 09 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 schijnt onbereikbaar te zijn per email. Ze reageren ook nooit schrijftelijk. Hooguit werd ik 1 keer teruggebeld. Gelet op het feit dat ik ze niet vertrouw, wens ik echter een schriftelijke reactie op mijn klachten en schijven, zodat controleer is voor mij wat zeggen. Ik heb slechts 3 maanden gebruik gemaakt van mijn abbonement. Daarna overgestapt. Ik heb het contract voor een hele jaar betaald, op tijd opgezegd per email en via klachtformulier, maar ze bevestigen niets en ze laten het contract gewoon doorlopen. Hun excuus: ‘wij weten niet of je het echt bent’, terwijl de wet zegt: je moet kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop je hebt aangemeld.

Met dit bedrijf kan nie meer tevreden zijn. Ik wil dat ze fatsoenlijk de opzegging bevestigen met een brief naar mijn huisadres.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MohaAjou