Klacht: opzegging abonnement wegens emigratie

David1976 op 30 maart 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar geëmigreerd naar buitenland, en op website staat er 1 maand opzeg. Nu betaal ik nog steeds abonnementskosten. Ik werd 3 x gevraagd om de emigratiedocumenten op te sturen. Heb het 3 x gedaan waarvan 1 x vanaf Telfort winkel in Tilburg. Na maanden wachten sturen ze mij een mail dat mijn opzegging zal gebeuren op 1 juli 2018.

Gewenste Oplossing:

Als mijn abonnement is opgezegd volgens de regels van hun website met betrekking tot emigratie, natuurlijk terugbetaling van de maanden die ik nu nog steeds betaal...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door