Klacht: Opzegging

op 17 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Meer dan twee maanden probeer ik al om van mijn internet regionieuws af te komen. Zij hebben wel een site waarop vermeld staat hoe je er van af kan komen maar als je op de daarvoor ingestelde ikoon drukt gebeurt er helemaal niets.Diverse malen ook via de normale telegraaf site mijn klacht gemeld maar heb als enige reactie gekregen dat ze me zullen proberen te bellen,Waarom werkt de opzeggingstoets nooit.?

Als ik te horen krijg waarom de toets nooit werkt en je dus niet normaal van internet gehaald kan worden en in mijn geval dat ze mij van internetberichten verschonen.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Losdun