Klacht: Opzegging

maxpatrick op 04 maart 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

In juli 2018 hebben wij aanbiedingen gehad van veel providers. Daarbij hebben wij dus gekozen voor Caiway. Ingevuld en teruggestuurd maar nooit meer wat ontvangen. Geen bevestiging via de e-mail of post. Ook omdat het al 1.5 jaar bijna later was wisten wij ook niet meer wie het was.
Ineens kregen we een sms met dat er post onderweg was naar ons, blijkbaar was dat het installatiepakket. Dit pakket werd op 22 februari 2020 geleverd.Daarbij zat een brief waarbij je een keuze kon maken om een verhuizing door te geven, als het niet werkte of ook een opzeggingbeëindiging dus heb ik deze optie aangevinkt( een foto van deze brief is aanwezig). Het pakket is teruggestuurd op maandag 24 februari en ontvangen bij caiway op 25 februari 2020(daarvan heb ik ook van de post een bevestiging ontvangen). Inmiddels heb ik een nieuwe provider gevonden die wel voldeed aan onze eisen.
Ik heb toen gebeld op woensdag of donderdag met het verzoek om alsnog te beëindigen. Dat is verwerkt. Alleen kreeg ik op vrijdag een telefoontje dat de beëindiging niet akkoord was. Dat in de doos een brief zat was een standaard brief, Vervolgens heb ik aangegeven nooit de algemene voorwaarden te hebben ontvangen bij het aangeven in 2018 en de brief geeft toch duidelijk aan dat je kan opzeggen.(geen kleine lettertjes of iets. Deze dame ging naar het hoofdkantoor bellen wat ze kon doen en zou op maandag worden teruggebeld. Niets vernomen dus op 3 maart 2020 heb ik weer gebeld. De persoon van de afdeling opzegging heeft mijn contract opgezegd per 3 april 2020 en hiervan heb ik een bevestiging ontvangen. Hierin staat niet dat dit een voorlopige opzegging is. Omdat ik niet ga betalen omdat ik geen installatie heb gedaan werd ik doorverbonden naar de serviceafdeling. Deze dame gaf aan dat de opzegging nog niet akkoord was? Dat snap ik niet en niemand kon mij hierop antwoord geven. Ze zei, wacht 2 weken af en als u niets gehoord heeft bel dan terug.

ik zou graag dat alles word beëindigd en ik naar mijn nieuwe provider kan gaan. Ik heb na alles hier ook een beter gevoel bij.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer Van Veelen, Het is spijtig om te horen dat dit zo is verlopen, dit is uiteraard niet de bedoeling. We hebben dit uitgezet bij de afdeling, zij gaan dit in behandeling nemen en zullen ons een terugkopeling geven. We zullen u zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen van de status. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Connor Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht maxpatrick

1 jaar geleden - Vandaag weer geen antwoord ontvangen en Jan die me zou terugbellen mag me ineens niet meer spreken. BLijkbaar is er vanuit directie besloten dat ik niet kan opzeggen dus gaat nu mijn advocaat verder. Wat een bedrijf is dit die met liegen en bedriegen mensen vast houd

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 april 2020 om 10:22 geantwoord

Geachte heer van Veelen,

Allereerst excuses voor de late reactie. Wij hebben begrepen dat uw advocaat intussen contact heeft met de afdeling Klachten. Wij zullen de klacht hier om die reden sluiten. Onze collega's zullen dit verder oppakken met uw advocaat.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Jeanine
Caiway Webcare Team

maxpatrick

Heeft op 26 april 2020 om 00:03 geantwoord

Ze liegen aan de telefoon!! Mensen ga niet met ze in zee

Alle klachten die gemeld zijn door maxpatrick