Klacht: opzegging

op 09 februari 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In september ben ik de pedagogische opleiding gaan volgen bij de loi al snel kwam ik er achter dat dit niet is wat ik wil, dus mijn opleiding telefonisch omgezet naar verzorgende ig er was mij verteld dat dan automatisch de pedagogische opleiding zou vervallen, maar dit was niet het geval want er wordt nog steeds geld afgeschreven voor allebij de opleidingen hierover heb ik gebeld nu blijkt dat ze mij als 2 verschillende personen in het bestand hebben staan een groote fout van de loi dus,uiteindelijk naar al het gezeur heb ik besloten om helemaal geen opleiding bij de loi te gaan volgen omdat het allemaal slecht is geregeld ik heb dat via mail doorgegeven omdat dit niet telefonisch kan Netjes binnen de 14 dagen. Na 3 weken kreeg ik antwoord en zou ik een eindafrekening krijgen, ze hebben mij een eindafrekening gestuurd van allebij mijn opleidingen wat meer is dan 3000 euro wat ik niet egt normaal vindt aangezien ik dus geen gebruik maak van de opleiding en optijd heb opgezet.

Afhandelen volgens de afspraak

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LOI

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LOI nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

3 maanden geleden - Goedemiddag Melissa, Naar aanleiding van jouw bericht ben ik nagegaan hoe jouw overstap en stopzetting zijn verlopen. Ik zie dat wij op 31-10-2017 per mail jouw overstapverzoek hebben ontvangen. Wij hebben jouw opleiding MBO Gespecialiseerd pedagogisch medewerker vervolgens per november omgezet naar MBO Verzorgende IG- verpleeg en verzorgingshuizen en thuiszorg. Hiervoor hebben wij €216,02 in rekening gebracht. Dit bedrag komt overeen met de periode waarvoor je bij ons ingeschreven bent geweest voor jouw opleiding MBO Gespecialiseerd pedagogisch medewerker. Tot op heden is er voor deze opleiding een bedrag van €108,01 voldaan. Volgens onze administratie is er 13-1-2018 en 10-2-2018 een betalingsherinnering verstuurd voor het resterende bedrag van €108,01. Op 15-11-2017 hebben wij jouw overstap naar de opleiding MBO Verzorgende IG in orde gemaakt, waarna jij vanaf 27-11-2017 toegang kreeg tot de online campus. Wij ontvingen op 28-12-2017 een mail waarin jij liet weten dat je de opleiding wenst te beëindigen. Wij hanteren een bedenktermijn van 14 dagen nadat de overeenkomst tot stand is gekomen. Jouw annulering valt om deze reden buiten de bedenktermijn, waardoor de opleiding volgens de algemene voorwaarden beëindigd zal worden. Op 22-1-2018 hebben wij jou geïnformeerd over de stopvoorwaarden. Daar een stopzetting van Mbo-opleidingen per studiejaar gaat, zal jouw opleiding per 27-11-2018 beëindigd worden. Voor de resterende studieduur heb je een eindafrekening ontvangen. Indien dit niet het geval is, verneem ik dit graag van je. Wanneer je het gehele bedrag niet in één keer kan voldoen, dan kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice om een betalingsregeling te treffen. Zij zijn te bereiken via 071-5451234. Indien jij van mening bent dat er een annulering binnen de bedenktermijn heeft plaatsgevonden, dan zien wij hier graag bewijs van tegemoet. Met vriendelijke groet, Alain, LOI Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 12 februari 2018 om 16:49 geantwoord