Klacht: opzegging

op 15 september 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat een adreswijziging is doorgegeven kreeg ik de krant plotseling op zaterdagmorgen niet op tijd op het nieuwe adres bezorgd. Er is meerdere malen telefonisch een klacht ingediend. Maar het probleem bleef.
Toen heb ik besloten om de Volkskrant op te zeggen. Een opzeggingsbrief is verzonden op 1 juni 2016. Zie bijlage.
Schetst mijn verbazing dat ik daarna aanmaningen in de brievenbus vind, omdat ik niet betaald zou hebben. Ik ben in de veronderstelling dat ik heb opgezegd.!!!
Er is telefonische contact hierover geweest met de klantenservice. De klacht is daar neergelegd en men gaf mij het advies om via uw website een klacht in te dienen met als bijlage de kopie van de opzeggingsbrief.
Aan de hand hiervan zou men met de betreffende persoon/afdeling overleggen.
mvg
M. van Offeren
0638081203
m.offeren@ziggo.nl
Munsterplein 25
6041 HG Roermond

Gewenste Oplossing:

opzegging in te laten gaan zoals in mijn brief aangegeven en
aanmaningen en kosten te laten vervallen

Reactie van de melder van de klacht roermond24

2 maanden geleden - bestand toegevoegd

Alle klachten die gemeld zijn door roermond24