Mijn Klacht:
Ik heb drie maanden geleden een smart 500 afgesloten bij Vodafone. Twee dagen later wilde ik er van afzien en met heel veel moeite werd het geregeld alles was afgerond zeiden ze tot dat ik een maand later het bericht kreeg met: Bevestiging smart 500 ik zat er dus nog steeds aan vast.
Aantal keren naar de winkel geweest,Was inderdaad iemand die het niet had bevestigd toen kreeg ik, Helaas mevrouw wij kunnen niet helpen.aantal keren kantenservice gebeld en eindelijk ze hadden hem stop gezet mijn abonnement en mijn smart 500. Tot ik weer bericht kreeg 2 weken later met,Wat fijn dat u bij Vodafone blijft, Ik dezelfde dag naar Vodafone winkel, Helaas wij kunnen u niet helpen, Klantenservers gebeld en toen kreeg ik te horen mijn verlening was stop gezet maar niet mijn abonnement nog niet dat werd nu eindelijk geregeld,maar zit er nog wel een maand aan vast werd er gezegd. Dus heb nu na drie maanden nog een maand opzegtermijn erbij. Vodafone nooit meer!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik eindelijk van Vodafone af ben na drie maanden gezeur.
en niet door een fout van hun nog eens een maand er aan vast zit.

