Klacht: opzeggen sinds 2012 en meerdere afschrijvingen

op 26 juli 2017 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

sinds 2012 ben ik bezig de diensten van hostway op te zeggen. Elke vorm van communicatie blijft uit. enkel de facturen komen binnen op mijn inbox. Elke andere vorm van communicatie blijft uit.

Ik heb tweemaal de officiele opzeggingsformulier per post verstuurd en vele mailtjes erachteraan gestuurd. Nooit enig antwoord.

Dit jaar maken ze het nog bonter. Men stuurt mij een aanmaning terwijl blijkt dat ze 4 maal geld van mijn rekening hebben gehaald. Wederom een mail eruit gegaan. En wat was het resultaat: geen mail terug maar wel een 5e keer geld van mijn rekening geschreven.

Ik ben tevreden bij reactie waarin, naast welgemeende excuus, aangegeven wordt dat met terugwerkende kracht (dus vanaf 2012) de door hen afgeschreven bedragen teruggeboekt worden en alle diensten (die ik volgens hen afneem) aantoonbaar, en ook met terugwerkende kracht, geannuleerd worden.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geduldigeharrie