Klacht: Opzeggen Simpel mobiel abonnement

op 08 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds ik ben overgestapt naar Simpel voor mijn mobiel heb ik niets anders dan problemen. Internet bijvoorbeeld wordt zonder meer geblokkeerd en wanneer ik ernaar vraag krijg ik te horen, dat ze ook niet weten wat er was maar nu moet internet het weer doen.

Hetzelfde helaas ook voor bellen. Zo kon ik in het buitenland niet bellen dit moest geactiveerd worden via internet. Internetten kon ik niet dus helaas.

SMSen kan ik ook niet, omdat ik dan de melding krijg kan niet verzenden. Meerdere malen heb ik de instellingen ingesteld, maar het lukt gewoon niet. Misschien overbodig om te melden maar mijn vooropleiding is HBO ICT dus instellen kan ik wel.

De problemen gaan alleen maar door helaas. Nu kon ik gisteren wel opnemen, maar kreeg geen gehoor. Dat lag niet bij diegene die belde, omdat hij ook met andere had gesproken en mij wel op de thuis telefoon kon bereiken. En de klachten service kan ik niet bereiken, omdat ik dan de melding krijg niet toegestaan. Wat me verder ook opvalt is dat het netwerk regelmatig wegvalt en alleen noodoproepen zijn toegestaan.

Meerdere malen heb ik contact gehad met Simpel. En wanneer ik gewoon kan bellen, smsen en internetten dan is er niets aan de hand. Helaas dat vertrouwen is er niet en die service kan niet worden geboden. De kosten lopen ontzettend op en aan een gevraagde tegemoetkoming wordt niet voldaan. Schriftelijk heb ik al mijn abonnement opgezegd, maar ze houden vol aan hun 2 jaar termijn. Ik wil af van dit abonnement en vind het uitermate frustrerend dat ik er amper gebruik kan maken waar ik wel voor betaal.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht paulk83

5 jaren geleden - Nog steeds geen reactie van Simpel. Nu 26 juli en de klacht is ingediend op 7 juli. Helaas ben ik niet anders gewend van Simpel, dat het zo werkt.

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:37 geantwoord