Klacht: opzeggen ivm overleiden vrouw

op 28 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb in 2016 op mijn naam 3 nummers aangevraagd op basis van het 10 euro abonnement.
Deze 3 abonnementen waren voor mijn vrouw en voor 2 inwonende kleinkinderen.
Nu is mijn vrouw op koningsdag overleden en heb ik nu 2 keer per brief met copy akte van overleiden opgestuurd naar Amsterdam om dit nummer te beëindigen, 1e brief 5 weken geleden en 2e brief 2 weken geleden.
Tot de dag van vandaag niets vernomen, alleen dreig mail dat er afgesloten gaat worden .
Ben vanavond gaan bellen met Simpel en na een 30 min wachten kreeg ik een mevrouw aan de lijn die mij wist te vertellen dat er niets bekend is over brieven en dat het abonnement ook niet kon worden beëindigd omdat het op mijn naam staat.
Toevallig ben ik getrouwd en heeft mijn vrouw de zelfde achternaam als ik.
Ik ben door deze situatie weer redelijk van mijn padje af geraakt want helaas kom ik dit soort gevallen de afgelopen tijd vaker tegen.
Het is een lange slepende weg om de zaken voor je overleden vrouw te regelen.
Wat kan ik nog doen tegen die gasten van Simpel ?

Gewoon zoals ze zelf aangeven op hun site dat ze het achteraf corrigeren naar datum overleiden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:00 geantwoord

Geachte heer Hogendorp,

Allereerst wil ik u alsnog sterkte wensen na het overlijden van uw vrouw.

Heel vervelend te horen wat er is gebeurd, en dat er problemen zijn ontstaan betreft de opzegging van het abonnement.

inmiddels zie ik dat er meerder keren contact is geweest met onze klantenservice, wij doen er alles aan om alles naar uw tevredenheid op te lossen.

Leon

Simpel

Heeft op 12 augustus 2017 om 18:35 geantwoord

ik heb een aantal weken geleden een mailtje gehad dat mijn bezwaarschrift is doorgestuurd naar een andere afdeling en vervolgens niets meer vernomen.
Aan de andere kant heb ik een incassobureau op mijn nek zitten die een absolute onbegrijpelijke overzicht heeft gestuurd van bedragen en daar ook weer op mag gaan reageren.
tevens weten ze te vertellen dat ze mij als debiteur hebben gekocht van Simpel.
Even had ik de goede moed om het maar te gaan betalen om van deze pijnlijke discussie af tekomen maar er staat nergens in de correspondentie dat dit een eindafrekening is en ik dus nog steeds niets weet.
Ik heb besloten om het incassobureau op de hoogte te brengen van de situatie en hoe de communicatie lijnen lopen.
Verder wacht ik op reactie van Simpel zoals aangegeven in de laatste mail van de klantenservice.
Een conclusie is duidelijk, dat Simpel niet is weggelegd voor Simpel.

Alle klachten die gemeld zijn door papisjoerd