Klacht: Opzeggen erg moeilijk

op 11 juli 2012 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Wegens gebrek aan tijd, besloten om mijn abbo op te zeggen. Netjes optijd, nog voor de deadline voor het opzeggen per brief laten weten dat ik m’n abbo wil opzeggen. Hierop geen reactie gehad, en er werd toch opnieuw geld voor een jaar lidmaatschap van mijn rekening afgeschreven. Na enkele keren terug boeken van de incasso, maar een mail gestuurd, waarop wederom geen gehoor werd gegeven. Na enkele keren wederom terug boeken van mijn geld opnieuw een mail gestuurd. Dit keer, na enkele dagen een reactie. Mijn brief zou niet zijn ontvangen en mijn eerste mail zou in een verkeerde inbox terecht zijn gekomen. Volgens hun heb ik dus niet optijd opgezecht en kan ik pas over een jaar opnieuw opzeggen, schiftelijk. Dit ga ik zeker niet laten gebeuren, intussen blijf k elke incasso terug vorderen, en ga ik gerechtelijke stappen ondernemen, mocht fit for free niet per direct stoppen met incasseren.

Incasso per direct stop zetten, en excuusbrief voor de manier van handelen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door Westlander112