Klacht: Opzeggen abonnement Spotify

op 02 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn Spotify abonnement, waarvoor ik maandelijks 9,99 euro betaal, opzeggen.
Omschrijving: SpotifyNL P009717FE2
Kenmerk: C1414721522018324C
Machtiging ID: 4814668818096011
Incassant ID: NL48ZZZ342764500000

Naast dit betaalde abonnement heb ik een gratis abonnement via KPN; dit wil ik NIET opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het juiste abonnement is geannuleerd, en er geen afhoudingen meer zijn van 9,99 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 02 september 2016 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft een abonnement bij Spotify. Voor het stopzetten van het abonnement, verwijs ik u graag door naar Spotify. Wij kunnen u hiermee helaas niet helpen. Spotify is te bereiken op https://www.spotify.com/nl/about-us/contact/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door bastrix1