Klacht: Opzeggen abonnement Privilege

hubjanssen01 op 09 december 2013 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb medio dit jaar mijn abonnement Pretium beëindigd, doch het bleek mij naderhand dat het abonnement Privilege gewoon door bleef lopen en geld hiervoor werd afgeschreven. Ik heb nooit toestemming gegeven voor een abonnement, maar kreeg gewoon de boekjes gratis toegestuurd. Nu moet ik plots betalen voor iets wat ik niet wil. Ik lees op internet dat er meer mensen zijn met problemen bij het opzeggen van het Privilege abonnement en wil het graag via deze weg proberen.

Gewenste Oplossing:

Het abonnement Privilege moet, per direct, beëindigd worden. Liefst zou ik zien da het afgeschreven abonnementsgeld teruggestort zou worden, doch dat zal wel utopisch denken zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 09 december 2013 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Janssen,

Wij hebben uw opmerkingen over opzeggen Privilege op 6 december 2013 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wil opzeggen.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Alle klachten die gemeld zijn door