Klacht: opzeggen abonnement

op 09 februari 2018 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb abonnement bij youfone, 2 jaar. ik ben al vanaf 2015 bij Youfone sim only opzegbaar per maand ik heb op bovenstaande data mijn abonnement opgehoogd, heb niet begrepen dat ik dan voor 2 jaar vastzit aan dit abonnement, mijn telefoon LG 04 is plotseling defect niet meer te maken. wil een andere telefoon Huawie P10 besteld bij ziggo met nummerbehoud krijg van Youfone te horen dat dit niet kan anders volgen er sancties, ik heb gevraagd of zij dan een abonnement met telefoon hebben antwoord neen. heb van armoede maar zelf een telefoon gekocht blijk dat daar een nano sim kaartje in moet dus weer gebeld naar provider kost €15,00 euro of weer verlengen naar 2 jaar? ik kan zakelijk niet zonder telefoon oude telefoon ben ik alle telf nr en codes noem maar op kwijtgeraakt. maar bij Youfone wordt niets gedaan om mij tegemoet te komen

als men mij als klant tegemoet komt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

7 maanden geleden - Beste meneer Arntz, Bedankt voor je klacht! Bijzonder vervelend om te vernemen dat je net pech hebt op verschillende momenten, zowel met je toestel als de timing van je simkaart. De verlenging die je gedaan hebt is op 01-08-2017 in gegaan, tot aan 01-08-2019 kun je dus niet opzeggen of verlengen. Nu is het zo dat je voor een nieuwe simkaart altijd 15 euro betaald conform onze voorwaarden, wel komen wij verlengende klanten tegemoet door ze een nieuwe simkaart te vergoeden als ze die binnen 30 dagen van een verlenging bestellen (ervoor of erna). Deze termijn is helaas met ongeveer 4 maanden verlopen, een kosteloze simkaart bied ik je helaas niet aan. Wel kom ik je graag als trouwe klant tegemoet, ik bied je aan om 50% te vergoeden, €7,50, op de aankomende factuur in maart. Graag verneem ik of je hiermee akkoord wenst te gaan? Met vriendelijke groet, Quinn

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 16 februari 2018 om 09:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door frans arntz