Klacht: Opzeggen abonnement

op 16 januari 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 juni 2017 een 2-jarig abonnement afgesloten bij Simpel. Mijn telefoon is kapot en ik heb zojuist een nieuwe telefoon gekocht met een ander abonnement.

Ik vind het belachelijk dat ik het abonnement bij Simpel niet kan opzeggen. Ik betaal straks voor 2 abonnementen waarvan ik er 1 niet gebruik, die van Simpel.

Gewenste Oplossing:

Ik heb het abonnement van Simpel verlaagd naar de laagste prijs, 2.50 per maand. Daarnaast betaal ik nu ook mijn nieuwe abonnement.

Ik ben tevreden als ik geen abonnement meer heb bij Simpel en dus niet voor een abonnement hoef te betalen, wat ik dus helemaal niet meer gebruik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 22 februari 2018 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door magteld_star@live.nl